Toimitustavat
Toimitustavat ja -ehdot
Verkkokaupassamme on käytössä toimitustapoina Posti sekä nouto myymälästä.
Tilauksen käsittelyaika on keskimäärin 1-3 työpäivää automaattisen tilausvahvistuksen lähettämisestä. Tilauksen toimitusaika on n. yksi-kaksi (1-2) viikkoa. Kuljetusaika on yleensä 1-3 arkipäivää. Valmiilla tilauksella tarkoitetaan tilausta, jonka kaikki tuotteet ovat varastossamme ja varattuina tilaukseen, sekä tilauksen maksutapa on hyväksytty. Ostoskori huomioi kuljetushinnat ja mahdolliset kuljetustarjoukset automaattisesti tilausta tehtäessä.
Postipaketti, nouto Postista tai pakettiautomaatista
Hinta 14,90€
- Toimitetaan valitsemaasi Postiin tai pakettiautomaattiin.
- Saapumisilmoitus toimitetaan tekstiviestinä.
- Lähetys on noudettavissa Postista lähetystunnuksella ja henkilöllisyystodistuksella. Pakettiautomaatista vain lokerokoodilla.
- Jos lähetys ei mahdu pakettiautomaattiin tai pakettiautomaatti on täynnä, se toimitetaan automaattia lähinnä olevaan Postiin.
- Lähetystä säilytetään noutopisteessä 7 vrk, jonka jälkeen se palautetaan lähettäjälle.
Kotipaketti, toimitus perille asti
Hinta 19,90€
- Posti sopii toimitusajan vastaanottajan kanssa puhelimitse.
- Jos vastaanottajaa ei tavoiteta puhelimitse, tälle jätetään yhteydenottopyyntö.
- Lähetykset toimitetaan suurimmissa kaupungeissa arkisin klo 21 asti. Muilla alueilla jakelu tapahtuu klo 14 mennessä.
- Paketit jaetaan vastaanottajan osoitteeseen sisälle asti, ulko-oven välittömään läheisyyteen.
- Mikäli vastaanottajaa ei tavoiteta, paketti toimitetaan noudettavaksi lähimpään Postiin.
- Pakettia säilytetään Postissa 7 vrk, jonka jälkeen se palautetaan lähettäjälle.
Nouto
Voit myös tilata netin kautta ja noutaa tuotteet myymälästämme Hangosta. Etukäteen maksettu tilaus on noudettavissa 10 päivää noutoilmoituksesta.
Noudettaessa maksettavia tilauksia säilytämme seitsemän työpäivää noutoilmoituksen lähettämisestä. Noutoilmoitus lähetetään tekstiviestillä, kun tilaus on noudettavissa.
Toimitusaika
Tilaus toimitetaan tavallisesti 1-2 viikkoa. Omaa tilaustaan koskevan tarkemman toimitusajan voi kysyä verkkokaupan asiakaspalvelusta: info@mainosprint.fi
Kuljetusvauriot
Mikäli asiakas huomaa lähetyksensä vaurioituneen, tulee vahinkoilmoitus tehdä heti paikan päällä pakettia noutaessa (Postin henkilökunta opastaa asiassa).